بال بلاگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

بال بلاگ

خبرهای داغ 24 ساعت گذشته ایران و دنیا

اهنگ چرا خدا خوشگلت کرد با کیفیت 320 همراه با متن و لینک مستقیم

اهنگ چرا خدا خوشگلت کرد با کیفیت 320 همراه با متن و لینک مستقیم

دانلوداهنگ چرا خدا خوشگلت کرد

شعر اهنگ چرا خدا خوشگلت کرد

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید

خودتو بزار بجا من ببینم چه حسی داری

تا بفهمی عاشقی یعنی شب زنده داری

خودتو بزار بجا من تو یه بارم جای من باش

حالمو شوخی نگیری تو همین یه بارو ای کاش

چرا خدا خوشگلت کرد که ببری دلو از این قلب

شب و روز من شده تب از دست تو

خدا چرا هواتو داره یکی شده بی قرارت همونی که

بهش میخندی از دست تو

هوادارته دل من بی قرارته دل من

خوشبحالته دل من برات میمیره

هوادارته دل من بی قرارته دل من

خوشبحالته دل من برات میمیره

دانلود آهنگ هوادارته دل من از شایان علوی

خودتو بزار بجا من تو یه بارم جای من باش

حالمو شوخی نگیری تو همین یه بارو ای کاش

چرا خدا خوشگلت کرد که ببری دلو از این قلب

شب و روز من شده تب از دست تو

خدا چرا هواتو داره یکی شده بی قرارت همونی که

بهش میخندی از دست تو

هوادارته دل من بی قرارته دل من

خوشبحالته دل من برات میمیره

لینک دانلود

Apr 7, 2011 - سینما · دفاع مقدس · تلویزیون · ادبیات · موسیقی · تجسمی · رسانه ... می دانی چرا خودم از خدا نمی خواهم، چون می دانم جواب او به من یک کلام است، نه. ... افسوس می خورم ای کاش پایم می لنگید ولی خوشگل بودم، ای کاش خدا با من لج نمی کرد، ای کاش می شد خودم را ..... خیلی مسخره هستین بخدا من یه پسر خوشتیپ و خوشگلم ولی این ...

Aug 21, 2013 - از طرفی قطعا خداوند هر کم و کاستی که به انسان تحمیل شده باشد و از حیطه ... این نویسنده با اشاره به نکاتی در این خصوص بیان کرد:نکته 1 :حتی اگر ...
net tel sms.com اینم یه آهنگ شاد، شاد کودکانه برای بچه های خوب و نازنین آهنگ شاد عروسکی «آهویی دارم خوشگله، فرار کرده ز دستم» شعر آهویی دا.
Mar 18, 2017 - یه دنیا و یه دنیا رابطه تو این دنیا چرا فقط ما دوتا کم آوردیم نشد نگاهمون میکردن شور بود ... آخه خیلی سعی کرد بمونم بگین که شرمندم باید جدا شم. دردِ مادرم گریه کنم واسم ... دور دور کردی با آهن خوشگلش بگو د بگو متری بود یا هکتار نفسای آخره و گلایه ای نیستش میسپارم همه چیو به خداوند یکتا. هر جوری رفتی حلالت بازم ...

Apr 30, 2018 - چرا هیچ کس با شما دوست نمی شود؟ .... درددل کردن نزدیکی شما را به فرد نشان می‌دهد و این خوشایند است اما بدانید که هیچ ... راه هایی برای پیدا کردن دوستان جدید ..... بلند بخدا شوخی نمیکنم هیچ جایگاهی الان ندارم تو رو خدا کمک کنید چیکار کنم ؟ ..... من خیلی خوشگلم چندین بار بهم پیشنهاد دوستی دادن قبول نکردم الان پشیمونم ...

Jan 24, 2018 - سینما · تئاتر · تلویزیون · موسیقی · ادبیات و اندیشه · عمومی .... همسر سابق من از چاقی خود در عذاب بود و به زن های اطراف من حسودی می کرد. ... «من و همسرم همیشه خدا با هم جنگ و دعوا داشتیم. ... چرا مرد‌ها خیانت می‌کنند؟ ...... اقا پسری علاقه مند شدم هم خیلی خوشگلم هم سنگین و هم باحیا بعد از یه مدت به حرف دلم گوش کردم و باهاش دوست ...
Oct 15, 2017 - نسل قبل آرام‌تر رشد کرد و این همه فشار در خانواده‌ها وجود نداشت ولی مادران این دوره و زمانه به نسبت قبل مهربان‌تر و حامی‌تر هستند. .... اگر ما تمام کائنات را در اختیار خداوند بدانیم چرا خدا اینهمه پزشک و مهندس و . ...... برخورد و خوشگلم که کلی خواهان پسر مجرد دارم که یکیشم عاشقانه دوسم داره .... اجرای گروهی موزیک خیابانی در لاوف ...
Web results

دانلود آهنگ شایان علوی هوادارته دل من - دانلود آهنگ جدید | آشنا موزیک


https://ashnamusic.ir › شایان علوی
Translate this page
2 days ago - آهنگ شایان علوی به نام هوادارته دل من - آهنگ جدید شایان علوی هوادارته دل من - آهنگ هوادارته دل من از شایان ... چرا خدا خوشگلت کرد که ببری دلو از این قلب.
Apr 7, 2011 - سینما · دفاع مقدس · تلویزیون · ادبیات · موسیقی · تجسمی · رسانه ... می دانی چرا خودم از خدا نمی خواهم، چون می دانم جواب او به من یک کلام است، نه. ... افسوس می خورم ای کاش پایم می لنگید ولی خوشگل بودم، ای کاش خدا با من لج نمی کرد، ای کاش می شد خودم را ..... خیلی مسخره هستین بخدا من یه پسر خوشتیپ و خوشگلم ولی این ...
چرا من خوشگل نیستم
قیافه زشت پسر
چرا فکر میکنیم زشت هستیم
علت زشت شدن چهره
چرا من سیاهم
قیافه ام را مسخره میکنند

People also search for